... vše o nákupu » Co dělat, když ...
Co dělat když:
  • neobrdžíte na Váš email potvrzení o objednávce?
    • Pravděpodobně skončilo ve Vašem spamovém koši, nebo jste zadali chybně emailovou adresu.

  • zboží není skladem a dostupnost je pouze " na požádání "  ?
    • Zboží si můžete vyžádat na základě objednávky nedostupného produktu.
    • Zkrátka provedete normální objednávku zboží, avšak nezávazně.
    • O dostupnosti budete vyrozuměni v co nejbližším možném termínu.

  • zapomenete heslo pro přihlášení...
    • Napište email se svým přihlašovacím jménem, případné vaším jménem, příjmením a bydlištěm na emailovou adresu uvedenou v položce  KONTAKT 

  • mám zájem o produkt, který však není v naší nabídce ...
    • Kontaktujte nás (viz. KONTAKT ) s vaším přáním a my se budeme snažit vašemu přání vyhovět nebo najít společné řešení.

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ